Nemaš račun? Registriraj se

Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.

Hvala vam
Nova Lozinka

Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun

Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite

Odabrali ste resetiranje lozinke

Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun

Nemaš račun?
Nemaš račun? Registriraj se

Postani dio Dinamove obitelji!

Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici

Presented by

PSK logo

Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:

Marko Kuže: Pozivam sve navijače na razgovor i na stadion (video)

Dinamo je početkom 2014. doveo pojačanja u svlačionicu, ali i jedno među zaposlenicima. Po uzoru na velike europske klubove i svjesni stanja oko navijača Dinamo je odlučio zaposliti Časnika za vezu s navijačima. Tko bi mogao biti bolji za taj posao nego osoba čiji je otac bio legendarni igrač i trener Dinama te ljubimac navijača? Naravno, govorimo o sinu pokojnog Josipa Kužea – Marku.

- Sigurno da zbog oca ovo za mene nije posao kao svaki drugi nego nešto posebno. Dinamo je u životu mojeg oca zauzimao posebno mjesto, a istu ljubav prenio je i na mene – govori Marko na početku razgovora pa nastavlja: - Uvijek kada se dolazi na novi posao postoji određena trema, ali ovo nije bila uobičajena trema već nešto više. Kada sam dolazio prema stadionu i krenuo gore prema klubu osjetio sam pozitivnu vibraciju. Zaista sam sretan što sam došao u svoj Dinamo.

- Pozivam sve navijače Dinama, bez obzira na moguća razilaženja u mišljenjima, da dođu na stadion i navijajući za Dinamo stvore pobjedničku atmosferu, a sve ono što ih muči ćemo riješiti kroz razgovor. Dinamo i interes Dinama uvijek bi trebali biti na prvom mjestu.

Marko će u Dinamu raditi na poziciji časnika za vezu s navijačima pa smo mu rekli da objasni navijačima što to konkretno znači i na koji način će im pomagati: - Časnik za vezu s navijačima ima zadatak poboljšati komunikaciju navijača i kluba kao i organizaciju samih navijača. Moj posao je biti neka vrsta spone između kluba i navijača, a sve to na obostrano zadovoljstvo – priča Marko i detaljnije objašnjava: - S jedne strane će klub navijačima što je više moguće izaći u susret i recimo pomagati u organizaciji putovanja, kupnje ulaznica i slično, a s druge strane će tribine biti lijepo popunjene i odlična atmosfera pa će i momčad lakše doći do boljih rezultata. Jednostavno, bez navijača nogomet i općenito sport gube glavni smisao tako da je poanta svega da na Maksimiru bude što više ljudi koji vole Dinamo, žele mu dobro i to jasno pokazuju navijanjem.

 

Odnosi između Dinama i dijela navijača trenutno nisu idealni, a klub je svjestan kako samo uz pune tribine i zdravo navijanje može ostvariti rezultate o kojima svi koji vole plavu boju maštaju: - Upravo zbog toga sam i došao u klub. Znam da postoji puno ljudi koji vole Dinamo i želim pomoći voljenom klubu, a preko mene će moći reći svoje probleme i radit ćemo da ih popravimo – priča nam Marko pa nastavlja: - Svjestan sam da ne možemo sve riješiti preko noći. Oca su navijači posjetili dok je bio u bolnici, a on je želio da grad gori kao 2006. Da to bude nešto posebno kada Dinamo igra i da se to osjeti u cijelom Zagrebu; Dinamo to i zaslužuje. Jasno je da je to bio on i svjestan sam da će meni takav odnos biti mnogo teže ostvariti nego njemu, ali dao bih sve da ostvarim želju svog oca.

Očekuješ li da će te navijači prihvatiti kao osobu s kojom mogu podijeliti svoja razmišljanja: - Iskreno, tome se nadam. Vjerujem da mi je moje prezime i činjenica što mi je Josip Kuže otac daje dobru početnu podlogu, a na meni je dalje raditi na što boljim odnosima. Siguran sam da će mi pružiti priliku, vidjeti kako zaista želim samo najbolje za Dinamo i navijače te kako će na koncu svima biti bolje nego sada.

- Časnik za vezu s navijačima ima zadatak poboljšati komunikaciju navijača i kluba kao i organizaciju samih navijača. Moj posao je biti neka vrsta spone između kluba i navijača, a sve to na obostrano zadovoljstvo.

Klub će omogućiti više vrsta komunikacije kako bi navijači što lakše došli do Marka: - Ovo je nova uloga, kako za mene tako i za klub, ali po uzoru na europske klubove smo napravili plan kako bi to sve skupa trebalo izgledati. Otvorili smo e-mail adresu [email protected] , postojat će i telefon koji će pisati na stranici kluba, a bit ću svakako aktivan i na društvenim mrežama. Dinamo putem društvenih mreža prati oko 200 tisuća navijača, što se stalno povećava, tako da je vrlo bitno tu izgraditi komunikaciju. Pratiti što navijači misle, koje stvari smatraju da mogu biti bolje, jednostavno razgovarati s njima i raditi na tome da svima bude bolje.

- Nas zanimaju svi navijači: od onih najmanjih odnosno djece, školaraca i odraslih ljudi pa do onih najglasnijih koje rade atmosferu na stadionu – kaže Marko pa zaključuje: - Pozivam sve navijače Dinama, bez obzira na moguća razilaženja u mišljenjima, da dođu na stadion i navijajući za Dinamo stvore pobjedničku atmosferu, a sve ono što ih muči ćemo riješiti kroz razgovor.

Kopirano!