Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Link za ponovno postavljanje lozinke poslan je na vašu E-mail adresu. Možete zatvoriti ovu stranicu i nastaviti oporavak računa putem linka.
Registracija je uspješno izvršena. Na tvoj mail smo poslali link za potvrdu korisničkog računa.
Uspješno ste potvrdili svoj korisnički račun
Molimo odredite svoju lozinku prije nego nastavite
Odabrali ste resetiranje lozinke
Molimo postavite novu lozinku za svoj korisnički račun
Postani dio Dinamove obitelji!
Registriraj se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Prijavi se i uživaj u svim pogodnostima korisničkog računa na Dinamovoj stranici
Ne možeš pronaći ono što tražiš?
Možda ti pomogne nešto od sljedećeg:
Dinamo je početkom 2014. doveo pojačanja u svlačionicu, ali i jedno među zaposlenicima. Po uzoru na velike europske klubove i svjesni stanja oko navijača Dinamo je odlučio zaposliti Časnika za vezu s navijačima. Tko bi mogao biti bolji za taj posao nego osoba čiji je otac bio legendarni igrač i trener Dinama te ljubimac navijača? Naravno, govorimo o sinu pokojnog Josipa Kužea – Marku.
- Sigurno da zbog oca ovo za mene nije posao kao svaki drugi nego nešto posebno. Dinamo je u životu mojeg oca zauzimao posebno mjesto, a istu ljubav prenio je i na mene – govori Marko na početku razgovora pa nastavlja: - Uvijek kada se dolazi na novi posao postoji određena trema, ali ovo nije bila uobičajena trema već nešto više. Kada sam dolazio prema stadionu i krenuo gore prema klubu osjetio sam pozitivnu vibraciju. Zaista sam sretan što sam došao u svoj Dinamo.
- Pozivam sve navijače Dinama, bez obzira na moguća razilaženja u mišljenjima, da dođu na stadion i navijajući za Dinamo stvore pobjedničku atmosferu, a sve ono što ih muči ćemo riješiti kroz razgovor. Dinamo i interes Dinama uvijek bi trebali biti na prvom mjestu.
Marko će u Dinamu raditi na poziciji časnika za vezu s navijačima pa smo mu rekli da objasni navijačima što to konkretno znači i na koji način će im pomagati: - Časnik za vezu s navijačima ima zadatak poboljšati komunikaciju navijača i kluba kao i organizaciju samih navijača. Moj posao je biti neka vrsta spone između kluba i navijača, a sve to na obostrano zadovoljstvo – priča Marko i detaljnije objašnjava: - S jedne strane će klub navijačima što je više moguće izaći u susret i recimo pomagati u organizaciji putovanja, kupnje ulaznica i slično, a s druge strane će tribine biti lijepo popunjene i odlična atmosfera pa će i momčad lakše doći do boljih rezultata. Jednostavno, bez navijača nogomet i općenito sport gube glavni smisao tako da je poanta svega da na Maksimiru bude što više ljudi koji vole Dinamo, žele mu dobro i to jasno pokazuju navijanjem.
Â
Odnosi između Dinama i dijela navijača trenutno nisu idealni, a klub je svjestan kako samo uz pune tribine i zdravo navijanje može ostvariti rezultate o kojima svi koji vole plavu boju maštaju: - Upravo zbog toga sam i došao u klub. Znam da postoji puno ljudi koji vole Dinamo i želim pomoći voljenom klubu, a preko mene će moći reći svoje probleme i radit ćemo da ih popravimo – priča nam Marko pa nastavlja: - Svjestan sam da ne možemo sve riješiti preko noći. Oca su navijači posjetili dok je bio u bolnici, a on je želio da grad gori kao 2006. Da to bude nešto posebno kada Dinamo igra i da se to osjeti u cijelom Zagrebu; Dinamo to i zaslužuje. Jasno je da je to bio on i svjestan sam da će meni takav odnos biti mnogo teže ostvariti nego njemu, ali dao bih sve da ostvarim želju svog oca.
Očekuješ li da će te navijači prihvatiti kao osobu s kojom mogu podijeliti svoja razmišljanja: - Iskreno, tome se nadam. Vjerujem da mi je moje prezime i činjenica što mi je Josip Kuže otac daje dobru početnu podlogu, a na meni je dalje raditi na što boljim odnosima. Siguran sam da će mi pružiti priliku, vidjeti kako zaista želim samo najbolje za Dinamo i navijače te kako će na koncu svima biti bolje nego sada.
- Časnik za vezu s navijačima ima zadatak poboljšati komunikaciju navijača i kluba kao i organizaciju samih navijača. Moj posao je biti neka vrsta spone između kluba i navijača, a sve to na obostrano zadovoljstvo.
Klub će omogućiti više vrsta komunikacije kako bi navijači što lakše došli do Marka: - Ovo je nova uloga, kako za mene tako i za klub, ali po uzoru na europske klubove smo napravili plan kako bi to sve skupa trebalo izgledati. Otvorili smo e-mail adresu [email protected] , postojat će i telefon koji će pisati na stranici kluba, a bit ću svakako aktivan i na društvenim mrežama. Dinamo putem društvenih mreža prati oko 200 tisuća navijača, što se stalno povećava, tako da je vrlo bitno tu izgraditi komunikaciju. Pratiti što navijači misle, koje stvari smatraju da mogu biti bolje, jednostavno razgovarati s njima i raditi na tome da svima bude bolje.
- Nas zanimaju svi navijači: od onih najmanjih odnosno djece, školaraca i odraslih ljudi pa do onih najglasnijih koje rade atmosferu na stadionu – kaže Marko pa zaključuje: - Pozivam sve navijače Dinama, bez obzira na moguća razilaženja u mišljenjima, da dođu na stadion i navijajući za Dinamo stvore pobjedničku atmosferu, a sve ono što ih muči ćemo riješiti kroz razgovor.